Oj, oj oj!

Hej! Vi har inte skrivit på ett år känns det som... Men ja, nu är vi tillbaka tror jag! Det har varit lite strul med saker och så, men nu är allt nog fixat...

Har ni haft en bra dag idag??? Det har jag! Det här är iallafall våran dag som vi hade idag: Lyssna, tyst- läsning, flöjt, engelska, rast, slöjd, lunch (prins-korv & potatismos) matte, ut & gå, rast, fika sen va det en sak som jag inte kan säga nu... Det där var iallafall våran dag idag. Ganska lång, men den gick fortare en va man hade trott.


Imorgon är det en ny dag i skolan. Kommer säkert också att gå bra. Jag ska sitta vid datorn ett litet tag till tror jag, sen kommer jag att baka med min lillebror. Vet inte va det ska bli, men nått gott iallafall ;) 

Kan inte skriva mer nu, skriver imorgon istället. Bye bye...

//Hare gött F

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin blogg:)

2011-03-16 @ 18:35:44
URL: http://djurlisa.blogg.se/
Postat av: anonym

fin blogg

jag kom int på nåt att skriva=)

2011-03-16 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0